#Day2 @ Nakuru - Reisverslag uit Lake View Estate, Kenia van Milou,Noor,Dorine,Hans,Maurice Smits - WaarBenJij.nu #Day2 @ Nakuru - Reisverslag uit Lake View Estate, Kenia van Milou,Noor,Dorine,Hans,Maurice Smits - WaarBenJij.nu

#Day2 @ Nakuru

Blijf op de hoogte en volg Milou,Noor,Dorine,Hans,Maurice

25 Februari 2016 | Kenia, Lake View Estate

Vandaag ons tweede dagje:
Van Nairobi naar ------> Nakuru.
3 uur onderweg geweest, de wegen waren redelijk goed te doen maar het verkeer is natuurlijk chaos vergeleken met hoe het bij ons gaat.
Geloof ons, je kijkt je ogen uit!

Eenmaal aangekomen in Flamingo Hill ontdekt dat wij de enige gasten zijn.
De mensen hier doen dus hun uiterste best voor ons.
Wij slapen in een soort hutje met rieten dak.
De foto's volgen nog.

Vanmiddag bij Lake Nakuru veel dieren gespot.
Neushoorns, Buffels, Bavianen, Antilopen, Waterbok, Uil, Pumba, Flamingo's, Pelikanen enz enz.
Daarna bij ons verblijf een duik genomen in het zwembad, even afkoelen.. Helaas daarna wat spatjes regen gehad maar dat is voor de erg droge natuur wel goed natuurlijk.

Morgenvroeg om 7:30 uur gaan we verder met het spotten van dieren daar. In de ochtend is er meer kans op leeuwen, luipaarden.

In de middag richting Naivasha, de rozenkwekerij bezoeken waar papa ging werken.
En dan daarna eindelijk naar de plek waar onze lieve papa / Nico afscheid moest nemen van het leven.
Wat had hij van al dit moois genoten.........

• 25 Februari 2016 - 19:23

Johan En Marianka:

Wat ontzettend mooi om dit allemaal te lezen. Het zal jullie goed doen het mooie van Kenia te mogen ervaren. Morgen een intense dag met papa Nico heel dicht bij jullie. Liefs van ons hier.

• 25 Februari 2016 - 19:57

Rianne :

Hallo samen,
    Al een mooie dag achter de rug lees ik met veel wilde dieren in de natuur. En dat verkeer he! Ik vond het toen (in 1998) ook keispannend welke kant van de weg werd gekozen om een flinke kuil te ontwijken. Alles kris kras door elkaar! Morgen een bijzondere dag...
    lieve groetjes

• 25 Februari 2016 - 22:32

Tinus/ Mieke:

een hele belevenis, mooi om te lezen! xxx

• 25 Februari 2016 - 23:25

Albert En Hanny:

Inderdaad fijn om jullie zo te kunnen volgen
    groetjes

• 26 Februari 2016 - 13:45

Huub En Corrie:

wij vinden jullie reis bijzonder.zo met zn allen geniet ervan.
    lieve groetjes van ons