#Day1 aangekomen in Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Milou,Noor,Dorine,Hans,Maurice Smits - WaarBenJij.nu #Day1 aangekomen in Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Milou,Noor,Dorine,Hans,Maurice Smits - WaarBenJij.nu

#Day1 aangekomen in Nairobi

Blijf op de hoogte en volg Milou,Noor,Dorine,Hans,Maurice

25 Februari 2016 | Kenia, Nairobi

Omstreeks 20:00 local tijd aangekomen in Kenia.
Wij hebben een goede vliegreis gehad.

Onze taxi driver voor de aankomende dagen, genaamd: "Maxwell", stond al netjes op ons te wachten bij het vliegveld.
Je wordt hier door de locals overrompeld met vragen of ze je weg kunnen brengen "taxi???"
Gelukkig is dit bij ons allemaal al geregeld van te voren.

Maxwell heeft ons met een Land-cruiser naar het hotel gebracht. Foto van de auto volgt nog.
Aangekomen in Hotel The Heron samen nog wat gedronken.
Het hotel ziet er allemaal netjes uit.
Nu gaan wij lekker slapen want morgen is het weer vroeg dag voor onze rit naar Nakuru.

• 25 Februari 2016 - 14:42

Jolanda Vermeulen :

hallo samen.

fijn te horen dat jullie een goede vliegreis hebben gehad. En fijn dat het met de taxi goed geregeld is, zo heb je er geen omkijken meer na. even lekker ontspannen wat drinken, en lekker geslapen. wij wensen jullie een goede nacht, en een goede reis naar Naivascha. wij denken aan jullie, veel liefs van Arjan en Jolanda.
    wij gaan dit weekend samen een weekendje weg, omdat Arjan 50 jaar wordt en het onze trouwdag is, en ik hoop dat ik het vanwaaruit jullie ook kan volgen. ik doe mijn best, en ben benieuwd hoe het gaat met jullie. Het allerbeste!!!!

lieve Dorine, hou je haaks en ik denk veel aan je. dag lieverd.., liefs Jolanda.